2 szintes, 350m2 wellness hotel -Dömös

Project leírása

Vizi Sportolási lehetőséget nyújtó Wellness hotel a Duna kanyarban, Dömösön. Háromcsillagos 18-20 fő elhelyezésére alkalmas vendéglátó egység. 3db 2fős standard szobàval; 1 mozgáskorlátozott 2 fős szobával; és 1 kettő szobás nappali konyhás 4-6 fős apartmannal, mely saját terasszal rendelkezik.

A komplexumhoz tartozik továbbá egy svéd asztalos reggeliztetésre alkalmas étterem, kávézó pulttal, boxhelyiségekkel és egy hozzá tartozó teraszhelyiség mely billiárd és gombfoci asztallal is rendelkezik, Ezen kívül rendelkezik wellness részleggel, mely medencével szaunával, kávézó helyiséggel is rendelkezik mely bárpulttal is felszerelt.

A hotel elsősorban a vizisportok szerelmeseinek nyújt kikapcsolódást, akik sportjuknak hódolhatnak. A pihenés és szórakozás mellett a Dunakanyar remek hely a kikapcsolódni vágyóknak. A hotelhez tartozó parton lehetőség van különböző vízi sportok használatára. Kipróbálására. mint például kajak, kenu, sup, wakeboard, vizisí, fánk, banán. Ezek mellett a hotel nyújtotta lehetőségek által pihenhetnék. Lazulhatnak. Sporttagok közül fotózással is foglalkoznak, így elsősorban az ő képei is kiállításra kerülnek a hotel területén, így vonzva más közönséget is, hiszen a természetes föld színekkel gazdagított szálláshely otthonos, fiatalos kialakítással bárkit magával ragad és kikapcsol.

Tervezési és koncepció

Meglévő építészeti adottságok elemzése; Kialakítási és térszervezési koncepció

2021 Tavaszàn keresett meg egy hazai befektető azzal a kéréssel. hogy újonnan vásárolt két szintes ingatlanjukat alakítsam át egy természetes színű, összeállítású, arculattal rendelkező, vízi sportolási lehetőséget adó hotellé, amely üzleti befektetésként gyümölcsöző és együttműködési formáját tekintve pedig épít a helyi szolgálatokra.

Alapvető elvárás volt hogy az épület akadálymentesített legyen és befogadóképessége érje el a 18-20 főt. rendelkezzen a kikapcsolódásra alkalmas wellness térrel szaunával, medencével, kávézóval.

Az üzleti arculatát térszervezési és marketing koncepció a fogyasztói célcsoport figyelembevételével állítottam össze, oly módon hogy az egy hetes turnusok kialakításával és értékesítésével a befektetői maximális árbevételre tegyenek szert még a fogyasztók egy felejthetetlen kikapcsolódási és pihenési időt tölthessenek el és gazdag kínálatból választhassanak fánkozástól a wakeboardig.

A szálloda Magyarországon egyedülálló szolgáltatása, hogy a vízi sportolás lehetőségét kívül tovább élvezhetik a szabadidőt és pihenhetik ki fáradalmaikat, az ágyak kiváló matracokkal felszerelt, ezáltal is növelve az ügyfelek megtartàsát.

A hotel belső terének kialakításakor az elsődleges cél a fiatalos, természetes, otthonos tér érzet megteremtése , alkalmazva a három csillagos hotelek általános követelményeit, a térszervezés ergonómiai illetve az akadálymentesítés szigorú szabályait kialakításakor figyeltünk arra hogy az akadálymentes toalett egy központi helyen bárhonnan közel könnyen elérhető legyen. Tároló helyiségek minden részlegen kisebb nagyobb szekrények gardróbok kerültek elhelyezésre, ezáltal is könnyítve a tárolni való dolgok könnyen elérhetőségét.

 A földszinten került kialakításra a közösségi zóna három fő funkcióval; recepció, kávézó, illetve az ezeket támogató kiszolgáló helyiségekkell, mosdó, öltözők melyekkel könnyen elérhetőek a raktár, konyha, bár és a teraszhelyiség mely megfelelő idő esetén a friss levegőt élvezve, további szórakozási lehetőséget biztosít; ez az extra tér az éttermi részből könnyedén megközelíthető.

A középen elhelyezkedő recepcióról lift segítségével jutunk fel az első emeletre. E az emeleti szinten lett az 5 szoba kialakítva; melyekből 1 akadálymentes és 1 apartman található, mely egy nagy család befogadására is alkalmas; konyha, nappali, konyha, fürdőkádas fürdőszobával kialakított, két franciaágyakkal ellátott szobákkal és saját terasszal rendelkező lakosztály.

Marketing koncepciò

Elhelyezkedésből adódó szempontok, Célcsoport

Hotel neve River ő Wellness & sport klub 

stílus skandináv – Rusztikus elemekkel

Célcsoport a Vizisport kedvelői akik többnyire 25-50 közötti évesek és túlnyomó többség ben férfiak vagy férfiak akik a családjukat bevonva él hobbijának, ezáltal családosok, egyedülálló fiatalok, középkorúak akik szabadság vágyukat szeretnék megélni, szeretik a minőségi szórakozást, kikapcsolódást, kiengedni a gőzt, testileg is lelkileg is kellemesen elfáradni és megpihenni, egyszerre, ahol kapcsolatukat bővíthetik. Ez mellett fotókiállítások szervezése, bemutatása a helyszinen, így e kulturában résztvevőket is megcélozva.

Stílus kialakítása, Vizuális kommunikáció, Arculat kialakítása

A belső terek kialakításakor az elsődleges cél a fiatalos, természetes, otthonos térérzet megteremtése volt, alkalmazva a 3*-os hotelek általános követelményeit.

A szálláshely a természet ezen ezen belül is a „vízpart” színeiből állítottam össze. A homok, kavics, a víz, a növényzet színeiből.

Recepció-Szobák: Hűvösebb, borongósabb (pihenő időt sugárzó) színösszeállítást kapott, ezért a Nap előbújó sárga fényét 1-1 bútorelemmel jelenítettem meg a terekben. Ezen kívül világos fehér és fa bútorok, kő hatású fal panel; szürke-bézs árnyalatú falak, szobákban hajópadló, recepción kőburkolat, színes mintás vagy tengerész csíkos szőnyeg, természetes anyagok használata.

Fürdőszoba: természetes kövekkel burkolt Gránit márvány kombinációja.

Wellness kőburkolatok, natúr földszínek, természetes anyagok, fonott nád fekvőhelyek, len vászon ülő párnák, sok növény és akváriummal behozva a vizivilágot.

Kávézó: fiatalos, natúr színek, pub hangulatú (boksz) részleggel, azoknak akik picit elvonultabban szeretnének szórakozni, kártyázni, ezzel nem zavarva a többieket. Világos napsütötte otthoni hangulatú, a terasz felidézi a tengerparti szórakozóhelyek „játékbarlangját”.

Színdinamika

A stílus megköveteli a természetes színeket, anyagokat. Napfényesebb helyeken bátrabban használtam 1-1 falfelületen sötétebb árnyalatú színeket, de többnyire natur, világos színek lettek használva, többnyire bézs(homok) és szürke (kavics) árnyalataiból használva.

Minden térben spotlámpák lettek a gerendák sorai közé helyezve, ezeken kívül csillárok és fali lámpák is el lettek helyezve, árnyaltabb helyeken.

A nagy felületet jelentő ágynemű , fehér színű , függönyök áttetsző anyagúak és fehérek, néhol dekorációként használt, a wellnessben szabadon hagyva, ezek által is figyelve a minél világosabb tér megteremtésére.